ГАРАНТІЯ

Умови гарантії

Гарантія не надається, якщо:

  • порушено цілісність гарантійних пломб;
  • є механічні або інші пошкодження, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було здійснено несанкціоноване розкриття, ремонт або змінено внутрішні комунікації та компоненти товару, змінено конструкцію або схеми товару;
  • Гарантія припиняється, якщо немає гарантійного талону;

Гарантійні зобов’язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношення або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, завдані клієнтом, або пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення чи використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів тощо);
  • пошкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • пошкодження, викликані аварійним підвищенням або зниженням напруги в електромережі чи неправильним під’єднанням до електромережі;
  • пошкодження, викликані дефектами системи, у якій використовувався товар, або що виникли внаслідок з’єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Алгоритм дій при бажанні повернути товар:

  1. Подати заявку на цій сторінці нижче
  2. Вислати SSD разом з гарантійним талоном на вказане відділення Нової пошти (за рахунок відправника)
  3. Після того як буде проведено огляд SSD і доведено, що немає порушення експлуатації на протязі 14 днів гроші буде повернуто на картку.
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.
Наприклад: KINGSTON KC600 256GB
З умовами гарантії згоден

Visits: 24

ПЕРЕДЗВОНІТЬ МЕНІ
+
Передзвоніть мені!
 

Cart

Your Cart is Empty

Back To Shop